Applet Üzerindeki Form NesnesiniKontrol Etmek
Applet üzerine herhangi bir form nesnesini ekleyerek (TextField, TextArea, CheckBox...), bu nesneye ait özelliklerin kullanımını basit olarak sağlamak.

import java.applet.Applet;
import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import javax.swing.JOptionPane;
public class SwitchCase extends Applet implements ActionListener {
String KutucugaGirilen;
int Artis = 0;
public void Mesaj(String Gelen) {
for (int i = 0; i < 5; i++) {
JOptionPane.showMessageDialog(null, Gelen);
}
}
public void init() {
TextField Kutucuk = new TextField(10);

add(Kutucuk);
Kutucuk.addActionListener(this);
}
public void paint(Graphics Ekranim) {
for (int i = 0; i < 5; i++) {
Ekranim.drawString(KutucugaGirilen, 25, 100 + (Artis += 25));
}
}
public void actionPerformed(ActionEvent e) {
KutucugaGirilen = e.getActionCommand();
repaint(); //Applet uzerine yazmak için
//Mesaj(KutucugaGirilen); //Uygulama Penceresi Olarak Ekrana Yazar
}
}
Yorumunuzu Ekleyin