Aşırı Yükleme Uygulaması
Belirleyeceğiz 3 yeni değişken tipi tanımlayarak (), bu değişken tiplerinden uygun olan geldiğinde çalışan 3 yordam tanımlayıp bu yordamlarıda kendilerine gelen uygun değişkenlere göre çağıran class yapısı
class Kedi{
String ad = "Kediyim ben adim Mirnav";
}
class Kopek{
String ad = "Kopegim ben havhav";
}
class At{
String ad = "Atim ben kosarim";
}
class Hayvani{
public Hayvani()
{
System.out.println("Kosusturma basladi!");
this.Hayvani(new Kedi());
}
public void Hayvani(Kedi hayvan)
{
System.out.println("Gelen heyvanatimiz: Kedi");
System.out.println("Diyor ki:"+hayvan.ad);
this.Hayvani(new At());
}
public void Hayvani(At hayvan)
{
System.out.println("Gelen heyvanatimiz: At");
System.out.println("Diyor ki:"+hayvan.ad);
this.Hayvani(new Kopek());
}
public void Hayvani(Kopek hayvan)
{
System.out.println("Gelen heyvanatimiz: Kopek");
System.out.println("Diyor ki:"+hayvan.ad);
}
}
public class HayvanatBahcem {
public static void main(String[] args) {
/*Kedi kedi = new Kedi();
Kopek kopek = new Kopek();
At at = new At();*/
Hayvani bakici = new Hayvani();
/* bakici.HayvaniAl(kedi);
bakici.HayvaniAl(kopek);
bakici.HayvaniAl(at);*/
}
}
Yorumunuzu Ekleyin