Applet İskeleti
import java.awt.*; //Applet için gerekli //Form nesneleri
import java.applet.*; //Applet için gerekli
public class Bir extends Applet { //Bir classına Applet classı özellikleri baglanıyor
public void init(){ //ilk cagrilan fonksiyon (main)
//ilk değerler verilir.
//Sadece bir kez çağrılır
}
public void start(){ //initten sonra çalışır.
//çalışmayı başatır.
//Applet durduktan sonra tekrar çalışmasını sağlar
}
public void stop(){ //Applet durdurulduğunda çalışır
//Çalışmayı askıya alır
}
public void destroy(){ //Applet sonlandırıldığında çalışır.
//Kapatma sırasında yapılacak işlemleri ayarlar.
}
public void paint(Graphics Ekran){ //Applet sonlandırıldığında çalışır.
//Pencere içeriğini yeniler
//Pencere fiziksel özellikleri degisince yeniden calisir
}
public void repaint(){
//Pencereyi yeniler
}
public void update(Graphics Ekran){
//Pencereyi tekrar göster
}
}
import java.applet.*; //Applet için gerekli
public class Bir extends Applet { //Bir classına Applet classı özellikleri baglanıyor
public void init(){ //ilk cagrilan fonksiyon (main)
//ilk değerler verilir.
//Sadece bir kez çağrılır
}
public void start(){ //initten sonra çalışır.
//çalışmayı başatır.
//Applet durduktan sonra tekrar çalışmasını sağlar
}
public void stop(){ //Applet durdurulduğunda çalışır
//Çalışmayı askıya alır
}
public void destroy(){ //Applet sonlandırıldığında çalışır.
//Kapatma sırasında yapılacak işlemleri ayarlar.
}
public void paint(Graphics Ekran){ //Applet sonlandırıldığında çalışır.
//Pencere içeriğini yeniler
//Pencere fiziksel özellikleri degisince yeniden calisir
}
public void repaint(){
//Pencereyi yeniler
}
public void update(Graphics Ekran){
//Pencereyi tekrar göster
}
}
import java.awt.*;
import java.applet.*;
public class Iki extends Applet {
String Mesaj;
public void init() {
setBackground(Color.yellow);
setForeground(Color.red);
Mesaj=" Init Icerisinde ";
}
public void start() {
Mesaj+=" Start Icerisinde ";
}
public void stop() {
}
public void destroy() {
}
public void paint(Graphics Ekranimiz) {
Mesaj+=" Paint Icerisinde ";
Ekranimiz.drawString(Mesaj, 10, 30);
}
public void update(Graphics Ekran) {
}
}
Yorumunuzu Ekleyin